Sunday 2 February 2014


ANWAR MR KECOH CUM ULTRA MAN…. nama ni siapa ada???? Ko ada??? Aku jer ada kata Anwar… hahaha siap dalam kad pengenalan lagi…

Anwar bazirkan duit tapi pengikutnya dan rakyat pejam mata.. pekakkan telinga.. Namun menteri kita drpd BN lobikan duit dan menjana ekonomi yang MANTAP DI MATA DUNIA dipertikaikan pulak…

Dimanakah kebijaksanaan anda untuk berfikir.. Akal ada kenalah gunakan dengan bijak untuk berfikiran waras.. bukan tuduh melulu membabi buta… Kecoh sana sini pasal

Anwar jadi calon Kajang Selangor??? KECOHLAH DIA NI…. siapa-siapa boleh masuk bertanding kot… Tukar alamat kat kad pengenalan dulu yer.. hehehehe…..
Apa nak jadi kes kangkung tak selesai lagi.. Timbul pula kes Jepun and now DIA nak bertanding pulak… sakit pulak hati kiteerrrr dengar… hahaha… Layak ke??? Dah macam-macam kes tapi masih ada jugak ke yang nak mengundi dia ni??? Pelik betul kan….

Kerajaan bukan tak bantu rakyat.. Banyak dah yang BN usahakan demi kemakmuran dan kesejahteraan rakyat.. Namun masih tidak mencukupi di mata rakyat.. KENAPA???? Lebih-lebih lagi Br1m dan bantuan persekolahan.. Tak kira bangsa.. agama atau parti mana semuanya sama rata… Tidak ada pun berbelah bagi kasih sayang… Jangan hanya kerana satu kesilapan kecil dan terus nak tolak BN dan pilih Pakatan.. Nanti yang sengsara anak cucu di kemudian hari.

Kehadiran isu Anwar kebelakangan ini yang tidak putus.. GLAMOUR MENGALAHKAN ARTIS!!!! Kenapa buang masa layan karenah dia ni???? Dapat habuan besar ke????
Sedarlah wahai pengundi dan rakyat yang bijaksana.. Setelah Pakatan menang apakah kemajuan dan kebaikan yang diberikan kepada rakyat???? Fikirlah dan renungkanlah.. Lebih banyak masalah demi masalah yang timbul.. Rakyat jadi mangsa dan kucar kacir… Dimanakah kebenaran yang sepatutnya kita perolehi??? Dengan mengundi Pakatan apakah jaminannya demi masa depan negara….

Mungkin whizzegal boleh juga masuk dalam ARENA KAJANG? Anwar pun takut papagomo… Dia tentu tahu siapa dan kenapa… mana tahu join sekali ARENA KAJANG??? jeng jeng jeng…. hahaha… sudah-sudah ler tu…. JANGANLAH BUAT KECOH..
Categories:

0 comments:

Post a Comment

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!